Zwiększenie efektywności
Poprawa dostępności wdrożeniowców przyczynia się do podniesienia jakości wdrożeń, skrócenia czasu realizacji projektów oraz wzrostu zaangażowania pracowników w działania firmowe.
Wzrost przychodów firmy
Wprowadzenie narzędzi do zarządzania projektami przekłada się na zwiększoną wydajność pracowników, co w konsekwencji rozszerza ich potencjał i generuje większe przychody.
Skuteczne planowanie budżetu projektów.
Szacowanie czasu pracy pomaga oszacować koszty projektu
i monitorować wydatki na bieżąco. Dzięki temu dokładnie zaplanujesz budżet i unikniesz niespodziewanych kosztów.
Dzięki narzędziom ITCare, monitorujemy czas pracy, co skutkuje usprawnieniem zarządzania pracownikami, redukcją kosztów oraz zwiększeniem efektywności całego zespołu, przyczyniając się do wzrostu i osiągnięcia sukcesu firmy.
- Rejestruj godziny pracy automatycznie lub ręcznie
- Otrzymuj regularne raporty lub korzystaj z czytelnych grafików pracy
- Przejrzyj szczegółowe raporty i wykresy, aby monitorować ewidencję czasu pracy